Möte!

Om en timme ska jag in till gislaved och gå på två möten.
Först ska jag träffa en från personalstrategerna där jag gått nu i ett jävla halvår.
Fast iofs den sista tiden har jag inte vart där eftersom jag jobbat :D Så nu ska jag prata med snubben eftersom kursen ska avslutas! Awesome,  Sen vid 15:00 har jag ett möte med en
Studievägsledare, hoppas hon kan hjälpa mig med mina framtida studier jag vill göra nu.

Har blivit så sugen på att plugga till Undersköterska! Så jag börjar se fram emot detta
funderar på att ta att plugga på distans eftersom annars får jag förmodligen vänta ända till hösten och det vill jag inte göra. Hoppas på det bästa :)

I helgen vet jag inte vad som händer. Sitta hemma o ta det lugnt denna helgen med kanske? :)

Jobba imorgon och på torsdag :) Det är hur jävla skönt som hellst att jobba I Love it!
Alltid lika roligt att pröva på nya grejer. Kan ju iaf säga att jag aldrig kommer att jobba på ett dagis
visst att alla barnen är så grymt söta och väldigt charmiga men dem VUXNA är ja det finns väl inga ord om hur irreterad jag vart nu. Men sånt är livet.

Jag tycker iaf att vuxna människor ska bete sig som VUXNA också och inte hålla på att snacka massa skit eller titta surt på folk dem inte ens känner.
Det finns Ungdomar som är mer mognare än vuxna hah och det är illa.

Men så är det!
Nu ska jag börja göra mig iordning

Love S

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så fin... inga mer bilder på dig?? kram

2010-11-16 @ 17:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0