Hej igen!

Jag skriver inte så mycket här inne faktiskt har ingen lust att göra det för jag tycker att det är
helt värdelöst att jag ska skriva flera inlägg om det inte är någon som läser min lilla blogg hah!
Men ibland så kommer det nått inlägg.

Nu är det ett nytt år och nya tag o jag är lyckligare en någonsin jag har världens underbaraste pojkvänn
o underbara vänner!
I år hoppas jag på att jag får mig ett jobb! Annars blir jag väl galen eller nått haha.
Men iof så tänkte jag faktiskt att om jag inte får nått jobb inom kort så kommer jag att söka in till skolan igen.
o det kan ju vara roligt det med, bara det att utbildningen jag vill gå kostar mellan 8 - 12 000 :)
Oh så underbart va, o vart ska man få dem kära pengarna ifrån? haha
Men men det återstår väl o se vad som händer. Jag hoppas att detta året kommer bli mycket bättre än 2009
men det tror jag faktiskt att det kommer bli. Det blir ju vad man gör det till, eller hur :)

Just nu sitter jag hemma hos malin tillsammans med lina, men lina ligger fortf och sover haha!
Så väntar på att hon ska vakna så vi kan äta frukost o sen städa här lite :)

I helgen ska jag umgås med min kära vän Frida o sen kanske till stockholm över dan :)
Underbart! för fan vad jag vill dit o träffa min kusin, hans fru o deras lilla bebis.
han är så himla söt Oliver.

På Söndag har jag o tony vart tillsammans i 1 ½ år tiden går fort när man har roligt, o jag älskar den killen nått så grymt mycket, är så glad att jag tillslut fick honom, han är mannen i mitt liv!
Jag är LYCKLIG med honom. Min kärlek till honom är stor <3
Bara när jag sitter o tänker på honom så ler jag som ett litet barn, Livet är underbart :)

Nu ska jag dra, ha en god fortsättning på året!


Love S

Kommentarer
Postat av: Beatrice :))<3

Halloj Sofia! Nu har jag kollat in din blogg...

Hoppas du får jobb i år, snart, det måste va värdelöst att bara sitta hemma o göra inget. Skittrist att inte ha någe flis.

Ut o kämpa bara... Gå direkt till företagen o sök jobb. Kanske du kan få lite timanställning eller något på konsum...? Eller inom vården... ut o valla nån gamling kanske?



Ge inte upp, bara på´t!



Kram Pernille

2010-01-07 @ 12:22:38
URL: http://svendsenbea.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Jag kämpar på som bara den :)

hoppas på ett bra svar snart!

Ses snart hoppas jag.

2010-01-07 @ 12:56:10
Postat av: emelie

Jag läser ju baby ! <3

2010-02-09 @ 18:34:20
URL: http://eonglamigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0