.....

Känner att jag behöver att skriva av mig lite finns ändå ingen som läser min blogg så kan skriva om det mesta!
Har kommit hem ifrån stockholm nu kom hem i söndags har haft mycket trevligt där uppe :) hade lätt kunnat stanna kvar några dagar extra men skönt att få komma hem också. Men egentligen vad har jag att komma hem till? Förutom tony, mina vänner och familjen, då har jag inget! Har inget jobb.
Och det är min största dröm att få ett jobb så fort som möjligt visst det vill väl alla som är arbetslösa men ändå.
Känns värdelöst att sitta och söka massa jobb man får ändå inget napp. Hoppet försvinner och man orkar inte bry sig om att söka något längre, för det känns som om att man aldrig får nått ändå. Men visst man ska aldrig ge upp hoppet men jag tror dem flesta förstår mig.

Jag har inte gett upp hoppet jag söker jobb på jobb och hoppas på att jag får något snart!
Jag behöver flytta till eget. Jag behöver att få komma iväg till mina vänner som inte bor här i smålandsstenar.
Det känns som om att alla glider ifrån än när man inte ens kan ta sig till dem och umgås med dem och det vill jag ju inte.
Jag har mkt att tänka på just nu! Jag har många valmöjligheter men det finns alltid nått som kommer emellan.
Jag funderar på att söka till Vakt till hösten om jag inte har nått jobb men det kostar mellan 8 - 12 000 kanske och det känns förjävligt att lägga ut så mycket pengar om man inte klarar allt? Annars får jag väl söka in på något annat känns egentligen bättre att plugga vidare till något som man har någon chans att få jobb inom.

Men det återstår och ser hur allt ser ut vem vet jag kanske har sådan tur att jag får jobb snart!
det är det jag vill mest.

När det gäller familjen så saknar jag min Lillebror nått så grymt mycket har tänkt mycket på han den senaste tiden, känns helt värdelöst att veta att man inte får träffa sin egna bror. Men jag kommer ALDRIG ge upp hoppet inom detta. Jag kommer att kämpa vidare, jag kommer att kämpa för att träffa min bror för någon gång i livet måste jag få träffa honom. <3

Jag har helt underbara vänner! Enligt mig har jag dem bästa, Vissa av dem ställer upp för mig i vårt o tort, finns alltid där för mig när allt inte är som det ska och det är jag väldigt glad för. Sen finns det vissa som svikit mig extra mycket jag har sakt saker till dem som jag inte vill ska komma ut men det har kommit ut ändå och då vet man att man inte kan lita på dem. Men dem är fortf mina vänner har fortf en plats i mitt hjärta men jag kommer nog aldrig berätta nått för dem som jag inte vill ska komma ut! Visst har jag också svikit men ALLT jag gjort mot mina nära och kära det ångrar jag något så grymt mycket. Kan fortf ha skuldkänslor och må dåligt över nått som hänt för flera år sedan så jag kommer aldrig att göra om samma grej igen. Vill inte svika mina nära och kära.
Vill inte att folk ska må så dåligt som jag har gjort.

Känner att detta vart ett långt inlägg men behövde skriva av mig lite :)

Vill bara säga att jag älskar mina nära och kära,
att jag älskar Min Tony! Och jag hoppas att det är han och jag hela livet ut <3

Love S


Kommentarer
Postat av: Anonym

JAg läser ju fia baby <3<3 /E

2010-02-23 @ 12:52:11
URL: http://eonglamigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0