Tankar!

Just nu har jag massa tankar i huvudet, allt mellan himmel o jord
och jag vet inte vad jag ska göra.
Det återstår och ser hur allt blir o vad som kommer framöver.

Sitter o väntar på min laddare, min mobil dooooooog!
Det är inte bra då kan jag inte prata med Lina <3 hah
Emelie o simon sitter på msn och frågar mig om jag är kåt! Hm
Jag vet inte vad jag ska svara :O För det känns mkt konstigt i kroppen just nu
är man kåt då om det känns konstigt i kroppen o det kittlas hela tiden? ;)

hah o trött är jag också vet knappt vad jag tänker heller men det är lugnt då är allt lugnt och jag är frisk om det är så :)
Jobbat i 4 dagar nu också :) UNDERBART fast sista dan imorgon :/ känns väldigt tragiskt, fast iof får jag sova ut på onsdag hah o inte behöva gå upp kvart över 5 ;)

Har fått sommar jobb också o det är UNDERBART det med :D Jobba i 5 veckor sen hoppas jag på att kunna ta det dära jävla körkortet direkt efter så att jag o lina kan fly hela vägen upp till underbara NORRLAND <3
Lätt att jag ska köra första biten isf för när man kör in mot Linas mormor o morfar så ska man öppna sig en ÖL <3
Och det ser jag fram emot då haha :D
Men håll tummarna för mig så jag hinner ta mitt körkort för det hade vart så jävla gött alltså!

Detta blev visst ett långt inlägg men men hoppas ni har njutit av mitt inlägg haha :)
Det tror jag allt iaf!

TJING gott folk <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lite kååt då ? ;D <3

2010-04-19 @ 19:43:31
URL: http://eonglamigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0