Hockey!

Hej!

Ikväll är det hockey igen hade hoppats på sällskap men så blev det visst inte :/
Men men så äre ibland.
Får se om jag sätter mig o kolla på det inget roligt att kolla själv,
Men jag håller iaf tummarna på att Hv vinner :D

Idag var sista dagen på jobbet o jag var tvungen att gå hem 2 timmar tidigare för jag kunder inte forts att jobba :/ Surt som fan hah men men så är det när man är  ett klantarsle som jag WOHOO!

Orkar inte skriva så mkt mer.
Ska bara berätta för er att LINA kommer hem imorgon o gud vad jag har saknat henne! <3
TJINGELING!

Kommentarer
Postat av: b&v

Missa inte vår BLOPPIS som pågår just nu på vår blogg :)

2010-10-28 @ 11:30:01
URL: http://apieceofsisters.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0