Vartskamanfirajul!?

Ja vart ska man fira jul!?
Det blir antingen att åka till Borås med tony o familj o fira jul där som jag jätte gärna vill göra :)
Eller hemma framför datorn i myskläder!?

Jag har inga pengar så jag kan inte köpa några julklappar eller?
o jag kan inte köpa någon ny klänning som jag behöver.

Fast jag har nog världens underbaraste pojkvänn som kanske kommer köpa mig en klänning :D
Oh vad jag älskar honom!
Vet inte vad jag ska ha för klänning!

Har hittat 3 st fast är osäker hade nog vart snyggare o ha dem om man vart smalare!?
Aja jag får väl se vad som händer jag hoppas på Jul firande i borås iaf tillsammans med min älskade!
Nu ska jag gå ut i köket o till laga mig nått att äta, har inte ätit nått idag ännu kanske dax?

Ha de bra gott folk!

Love S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0