Jobb sökande!

Sitter just nu o söker jobb!
Börjar bli väldigt tröttsamt att göra det.
Igår innan jag somnade låg jag o funderade lite kom fram till olika saker :)
Funderar faktiskt på att köpa in massa krukor o blommor och sånt o göra juldekorationer :)
Fast lite svårt att köpa in när man inte har pengar! hm!? Hur ska man göra då?
Kolla om det finns någon sponsor? haha Fattig arbetslös flicka söker sponsorer så
att hon kan köpa in saker för att göra Jul dekorationer som folk kan köpa av mig sen :D
Billigt o bra och jag behöver PENGAR!!

Vet inte vad jag ska göra om jag inte kan köpa julklappar!
Någon som vill SPONSRA mig :D
Tycker jag låter som en jätte bra ide!

Får se hur allt går, verkar inte komma in något positivt på arbetssökandet iaf :/

Love S

Kommentarer
Postat av: Anonym

Me luv u <3

2009-11-17 @ 12:51:07
URL: http://eonglamigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0